Klanttevredenheid

Keurmerk en onderzoek

Sinds 2019 hebben we ook de Gouden Oor Erkenning en in 2022 hebben wij met onze dienstverlening Gouden Oor Niveau 2 behaald. Deze onafhankelijke stichting heeft getoetst of wij goed luisteren naar onze klanten en feedback gebruiken om steeds beter te worden. Wilt u meer informatie over het Gouden Oor? Gebruik de knop hierboven of ga direct naar hun website

Het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) van 2021 heeft uitgewezen dat onze klanten tevreden zijn. Werknemers beoordelen ons met een 8,2 en werkgevers met een 8,0. Wilt u meer weten over hoe ze ons beoordelen? Bekijk dan de uitgebreide resultaten in het jaaroverzicht KTO 2022 via de knop hierboven. Bekijk in dat document de onderzoeksopzet, de resultaten en de verbeteracties voor het huidige jaar naar aanleiding van het KTO.

Wij zijn altijd opzoek naar klanten die deel willen nemen aan ons klantpanel. Als onderdeel van het klantpanel kunnen wij u benaderen als wij iets willen toetsen. Zelfs als u onderdeel bent van het panel, vragen wij u eerst of u alsnog wilt deelnemen voor we iets sturen. U bent uiteraard nergens toe verplicht. Interesse? Neem contact met ons op.