fbpx

Klanttevredenheid

Onze keurmerken

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en begrijpen wat wij doen. Elk jaar toetst een onafhankelijke stichting daarom hoe klantgericht NV schade is. Tijdens deze keuring moeten we laten zien of onze informatie duidelijk is en onze dienstverlening voldoet aan de eisen van het keurmerk. Met onze verzekeringen en dienstverlening hebben wij sinds 2016 het Keurmerk Klantgericht verzekeren behaald.

De eisen hiervoor zijn:

  • Heldere informatie geven: We zijn duidelijk over hoe je ons bereikt, hoe snel we reageren en hoe u een claim of klacht indient.
  • Beloftes nakomen:Onze dienstverlening is betrouwbaar en we doen er alles aan om onze dienstverlening te verbeteren.
  • Klanten centraal stellen:We gaan uit van wat onze klanten willen. Of onze klanten het daarmee eens zijn, meten we ook.

Stichting Gouden Oor

Sinds 2019 hebben we ook de Gouden Oor Erkenning. Een onafhankelijke stichting heeft getoetst of wij goed luisteren naar onze klanten en feedback gebruiken om steeds beter te worden. We zijn trots dat we een van de weinige bedrijven zijn die het Gouden Oor mogen voeren.

Klanttevredenheidsonderzoek & verbeteracties

Het klanttevredenheidsonderzoek van 2018 heeft uitgewezen dat onze klanten tevreden zijn. Werknemers beoordelen ons met een 7,8 en werkgevers met een 7,6. Wilt u meer weten over hoe ze ons beoordelen? Bekijk dan de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2018. Bekijk hier wat wij hebben verbeterd naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek.

Hoe kunt u bijdragen aan een beter NV schade?

We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daarom willen we steeds blijven verbeteren. We toetsen dit met een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek (KTO) en een klantpanel. Wilt u meewerken aan ons klantpanel? Of heeft u opmerkingen of suggesties hoe we beter kunnen worden? Laat het ons weten via info@nvschade-mt.nl.