Beoordelingen
Wij vragen regelmatig aan onze klanten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dit doen wij bijvoorbeeld na het uitsturen van een factuur of na het aanvragen van een uitkering. Zo krijgen we continue feedback van werkgevers en werknemers uit de bedrijfstak. Hieronder vind je de meest recente scores die wij hebben ontvangen.
| Onderwerp | Doelgroep |
Score |
||
| Facturatie | Werkgevers |
7,2 |
||
| Aanvraag toegekende uitkeringen | Werknemers |
8,9 |
||
| Ondersteuning door Casemanagement | Werknemers |
8,7 |
||
| Ondersteuning door Casemanagement | Werkgevers |
9,2 |
||
| Toetreding tot de bedrijfstak | Werkgevers |
8,0 |
Verbeteringen
Bij NV schade werken we continu aan een dienstverlening die beter, sneller en gebruiksvriendelijker is en daar helpt alle feedback die we van onze klanten ontvangen bij. Afgelopen jaar hebben we verschillende verbeteringen doorgevoerd om werkgevers en werknemers nóg beter te ondersteunen. Hieronder lees je wat we hebben aangepakt. Deze lijst wordt regelmatig geüpdatet.
Chatten met AI
Met de nieuwe digitale AI-assistent Cora kunnen werkgevers 24/7 vragen stellen over hun facturen. Cora helpt direct, zonder wachttijden, met uitleg over kosten, periodes of specificaties. Cora kan facturen met elkaar vergelijken, heeft toegang tot gegevens van werknemers en kan de meest voorkomende vragen perfect uitleggen. Zo krijgen werkgevers altijd antwoord op hun vragen, zelfs als het midden in de nacht is.
Nieuw CRM-systeem
Er is een nieuw CRM-systeem gebouwd, waardoor we onder andere meer inzicht krijgen in wat er speelt voor de klant en de emotie die hierbij hoort. We kunnen interne processen door dit systeem makkelijker volgen en krijgen ondersteuning van AI-functies, die bijvoorbeeld samenvattingen maakt van gesprekken die aan de telefoon worden gevoerd. Hierdoor kunnen we klantvragen sneller en zorgvuldiger afhandelen, omdat onze medewerkers efficiënter kunnen werken en betere informatie hebben.
Servicecalls voor nieuwe werkgevers
We zijn begonnen met een nieuw initiatief, waar nieuwe werkgevers een servicecall ontvangen in de eerste periode dat ze in de bedrijfstak zijn toegereden. Er komt veel af op nieuwe werkgevers en met een extra servicecall kunnen we extra ondersteuning bieden als dit nodig is, maar ze bijvoorbeeld ook attenderen op verplichtingen die zij als werkgever hebben. Dit helpt bij een goede onboarding, het beantwoorden van vragen en het voorkomen van onduidelijkheden. Hierdoor kunnen nieuwe klanten meteen goed starten met hun bedrijf.
Betalen met iDEAL
Facturen tot € 50.000 kunnen direct online worden betaald via iDEAL. Dat maakt afhandelen sneller, makkelijker en overzichtelijker, zonder losse betalingen of handmatig overtypen. Dit zorgt uiteraard voor een stukje extra gemak, maar maakt het betalen van de factuur ook minder foutgevoelig.
Inloggen met DigiD
Werknemers kunnen nu inloggen met DigiD. Zij hebben daardoor geen apart account meer nodig en kunnen hun documenten en gegevens veilig bekijken op een manier die ze al kennen van overheidsdiensten. Door het inloggen met DigiD is er geen apart account meer nodig en zijn wettelijke documenten, zoals het UPO, voor iedereen makkelijker beschikbaar.
Inloggen met eHerkenning
Werkgevers kunnen zich nu veilig en betrouwbaar aanmelden met eHerkenning. Hierdoor sluiten we aan bij landelijke standaarden en is toegang tot onze diensten beter beveiligd en eenvoudiger te beheren binnen organisaties. Werkgevers hoeven geen apart account meer aan te maken, maar kunnen inloggen met de eHerkenning die ze al hebben, die was een grote wens vanuit werkgevers.